26子

Heavyhearted - The Glorious Unseen

存档灵魂:

Heavy Hearted
心 情 沉 重


【歌词】


What is the meaning of grace,
When it speaks to my darkest place?
Why do I always feel like I'm your *grace ?
I'm sick of saving face.
仁慈何在,
是否当我身处最黑暗之地时?
为何我总感觉我是你的蒙难?
我厌倦了伪装坚强。

And when I feel so heavy-hearted,
I know you're taking me back!
And when you take me as I am,
It's like the sunlight gracing the land.
And when I feel heavy hearted please,
Come and take my hand.
Heavy hearted again.
当我感觉到如此心情沉重
我知道是你让我释然!
当你接受真实的我
就像阳光温暖着大地
当我感觉心情沉重
是你来把我手牵起
沉重心情难以释然。

Where is the message of hope,
When I'm sick and I'm all alone?
Why do I listen to doubt?
Why do I shut you out?
You're what I need the most.
希望何在?
是否当我病倒,当我彻底孤独时?
为何我听到的却是迷惑不解?
为何我要把你拒之门外?
而你却是我最需要的慰藉。

And though I feel so heavy hearted,
I know you're taking me back!
And when you take me as I am,
It's like the sunlight gracing the land.
And when I feel heavy-hearted please,
Come and take my hand.
Heavy hearted again, heavy hearted.
尽管我感觉心情沉重
我知道你能让我释然!
当你接受真实的我
就像阳光温暖着大地
当我感到心情沉重时
是你来把我的手牵起
沉重心情难以释然。

It's so crazy how you sustain me!
When I am down in the dirt
You come and claim me!
Father, your burden is light.
I need your love tonight.
I'm reaching out to you.
多麽的疯狂,希望你能与我同在!
当我跌落尘埃污浊中
是你的出现,唤醒我
父亲,你不再有压力
今夜,我需要你的爱
我真切需要你的抚慰。

And when you take me as I am,
It's like the sunlight gracing the land.
And when I feel heavy hearted please,
Come and take my hand. 
Heavy hearted again.
当你接受真实的我
就像阳光温暖着大地
当我感觉到心情沉重
是你把我的手牵起
沉重心情难以释然。

And when You take me as I am,
It's like the sunlight gracing the land.
And when I feel heavy hearted please,
Come and take my hand.
Heavy-hearted again.
I'm heavy-hearted again...
I'm heavy-hearted again...
But so close to you.
当你接受真实的我
就像阳光温暖着大地
当我感觉到心情沉重
是你把我的手牵起
沉重心情难以释然
我心情沉重难释然……
我心情沉重难释然……
却又如此的靠近你。


评论

热度(11)