26子

OK - Julie Peel

被骗单曲了😬

Sailorsheavenmusic:

*大脸徐快快心仪的鞋子断码了,就去旁边店买一件漂亮的大衣。常去的面馆停业了,就去别家吃一碗好吃的粉。喜欢的人离开了,就好好上课好好工作挣更多的钱。有无数种方式可以让自己开心,也有无数条大路可以通向未来。人会成长,曾经沉迷的东西都会沦为可有可无的消遣。没有什么是不可替代的。

OK

Screaming your name at the top of my lung
用尽全力喊出你的名字
Doesn't make a change
尽管这嘶喊于事无补
But it makes me feel stronger
可我也觉得好过了很多
I'm finally ready to but may we were both wrong
终于决定的我却还迟迟不能死心
It took me a while to realize it's gone and we're done
好久才反应过来事实既定木已成舟
I'm ok now but I want you to stay away
但请你别再靠近,让我这样一个人就好
I don't feel sad and I'm not going alone
我会走出阴霾,不再陷于感伤
Don't you worry any more
不用你操心
It's easier to leave then be left behind
主动离开总比被抛弃要好
You know
你我都心知肚明
Now I'm ok , but I want you away
现在的我过得很好,但请你离远一点
At first I thought, it was just about a dream
一开始觉得这只是场错梦
But chain of words leading to a dead end, end
后来恶言相向的我们却渐行渐远
I sharpen my eyes to make you believe I 'll survive
故作坚强地望着你,让你知道没你我也可以过得很好
You did you good but you killed me inside~ide
你最终还是保全自己选择离开,而将我的心深深扼杀
I'm ok now but I want you to stay away
但请你别再靠近,让我这样一个人就好
I don't feel sad and I'm not going alone
我会走出泥潭,不再空守孤独
Don't you worry any more
谢谢你关心
It's easier to leave then be left behind
主动离开总比被抛弃要好
You know
你啊
Now I'm ok , but I want you away
现在的我过得很好,但请你离远一点
Now I'm ok , but I want you away
真的过得很好,请你离远一点


评论

热度(87)